woensdag 20 maart 2013
Zoek maar raak
U moet gevonden worden, dat staat vast. Maar hoe krijgt u dat dan voor elkaar? Het publiceren van veel artikelen heeft wellicht zin. Daardoor biedt u meer inhoud (content) aan waardoor u makkelijker vindbaar bent. Pas op dat deze content niet dubbel is! Dubbele content wordt gezien als aandachttrekkerij door zoekmachines als Google en Bing en dat wordt niet beloond. Resultaat: u eindigt onderaan de lange rij met pagina's op een Google of Yahoo. Dit wilt u niet. Daarom is het belangrijk om goed te investeren in SEO ofwel Search Engine Optimisation. Door uw zoekpositie te optimaliseren bent u sneller vindbaar en dit betekent dus meer bezoekers en dus meer inkomsten, klanten, etcetera. Dit wordt onder andere gedaan door een goede keus te maken voor zoekwoorden waar gebruikers op kunnen zoeken en een goede omschrijving te geven van iedere pagina. Het is zelfs mogelijk om aan te geven waar uw content over gaat waardoor u uw zoekpositie nog meer bevordert! Er zijn vele manieren om uw zoekpositie op te krikken, maar als u er niet veel vanaf weet, is het beter om u te laten adviseren. Kortom: zoek niet naar klanten, maar laat klanten uw bedrijf vinden, investeer in SEO!
Labels:
content,
Google,
inhoud,
SEO,
verhogen,
zoeken,
zoekmachine,
zoekmachines,
zoekpositie
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten